Prospektus

-Magazin
-Katalógus

 
Olyan nyomdát keres, amely többéves tapasztalattal rendelkezik magazin nyomtatás terén? Mi nem csak minőségi magazin nyomtatást kínálunk Önnek, hanem rendkívül kedvező árakat is. Cégünk már 10 éve foglalkozik magazin nyomtatással. A magazin elkészítését akár egészen nagy példányszámig vállaljuk. Amennyiben tanácsra van szüksége, segítünk az Önnek leginkább megfelelő papírminőség, színnyomás és formátum kiválasztásában.
 
Minden esetben minőségi papírokkal és profi, modern nyomtatási technológiával dolgozunk, ezért garantáljuk Önnek a tökéletes munkát. Többszörös ellenőrzésen alapuló munkamódszerünk kizárja a hibalehetőségeket.
 
A prospektus latin eredetű szó, jelentése pedig reklámszerű ismeretanyag. A prospektus olyan nyomdai termék, mely szolgáltatások vagy tárgyak reklámozására készül eladás céljából.
A prospektus nyomtatásának előkészítése során meg kell határoznunk annak formáját, terjedelmét, színhasználatát. Ennek kapcsán és a nyomdai árajánlatkéréshez ezeket a szempontokat érdemes meghatároznunk és elküldenünk a nyomdának.
 
Mit kell végiggondolnunk a prospektus szerkesztése és nyomtatása előtt?
 
Milyen termékeket vagy szolgáltatásokat szeretnénk hirdetni? A szórólap nyomtatással, készítéssel ellentétben, ahol egy, max. két kép kerül felhasználásra, a termékek listája lehet kedvcsináló, tartalmazhat kedvezményes vagy akciós listát és felölelheti a teljes termékpalettát.
Milyen célból szeretnénk prospektust nyomtatni?
A kiadvány készülhet már meglévő megrendelőknek szóló katalógusként, de lehet cél új megrendelőknek szóló prospektus készítés is. A tartalmat e szerint érdemes megválogatni. Első esetben inkább a terméklista a fontos, utóbbi esetben fontos a kedvcsinálás is a vásárlásra.
 
Színes legyen-e a prospektus?
 
A színes nyomtatás látványosabb, viszont kevésbé kedvező a költség tekintetében. Itt nyomdánk lehetőségként szokta felkínálni az úgynevezett duplex nyomtatást (két szín kombinációjából történik a nyomtatás) vagy a fekete-fehér nyomtatást. A duplex nyomtatás néha még látványosabb is, mint a színes nyomtatás, de tény, hogy bizonyos termékek vagy szolgáltatások megjelenítésénél nem használható.
Milyen formájú legyen a prospektus? Mindenképpen érdemes nyomdai szabványméretet választani, mert ez vehető ki gazdaságosan a nyomott ívből. Szem előtt kell tartani a használhatóságot (zsebre vágható, lefűzhető legyen vagy kilógjon a többi prospektussal összerakott sorból) és a tartalmat is. A tartalmi szempont azért fontos, mert ha hozzáigazítjuk a nyomdatermékeket a formához, sokkal áttekinthetőbb a kiadvány.
 
Milyen papírt használjunk a nyomtatás során?
 
A papír kiválasztásánál legfőbb szempont a színek használata. Színes nyomtatás esetén műnyomó, fekete-fehér vagy duplex nyomtatás esetén elég az ofszet minőség. A borító készítését érdemes vastagabb (200, 300 g-os papír) a belívet valamivel vékonyabb, de nem áttetsző papírra nyomtatni (80-130 g-os papír).
 
Mennyi pénzt szeretnénk áldozni a prospektus nyomtatására?
 
Ez a kérdés az előző pontokkal van összefüggésben. Minél több terméket szeretnénk megjeleníteni, annál nagyobb lesz a terjedelem. Ugyancsak az oldalak számát befolyásolja a nyomtatott képek nagysága, ami viszont vonzóbbá teszi a prospektust (ugyan úgy, ahogy a szín is). A nyomtatási ár mindig egyedi, és a nyomda számolja ki.
 
A grafikai tervezés során a következő szempontokat figyelembe véve sokkal átláthatóbb és látványosabb, ezáltal tetszetősebb kiadványt készíthetünk.
 
Milyen tartalmi szempontokra figyeljünk a prospektus nyomdába adása előtt?
 
Elég látványos a borító?
 
A borító az első amit meglát a vásárló, így érdemes egy látványos képet megjeleníteni, amiből egyrészt kitűnik, hogy mit tartalmaz a termékkatalógus, másrészt esztétikailag vonzóvá teszi a kiadványt.
 
…és figyelemfelkeltő is?
 
Hasznos pár kedvezményt vagy plusz szolgáltatást is feltűntetni, hogy még jobban felkeltse az érdeklődést.
 
Jól áttekinthető a termék- vagy szolgáltatáslista?
 
Értelmetlen úgy prospektust nyomtatni, hogy ha az ember kinyitja a terméket, és a sok adat között elveszik. Legyen jól strukturált, áttekinthető, segítse a keresést tartalomjegyzék és tárgymutató.
Az ördög a részletekben rejlik.
Egy pontos adatokkal ellátott termék- vagy szolgáltatáslista sokkal nagyobb bizalmat ébresztő, mint egy olyan, ahol nincsenek a paraméterek feltűntetve. Egyrészt könnyebben választ az ember, másrészt nem érzi becsapva magát a vásárlás után sem.
 
A grafikai tervezéstől a nyomdai gyártásig, az Alphapress mindenre gondolt! Grafikusaink rövid határidővel alkotják meg prospektusa grafikai anyagát. Válassza ki Ön, hogy cége arculatához melyik terv illik a legjobban! Lehetősége van arra is, hogy többféle kreatív prospektusterv közül válassza ki a leginkább megfelelőt. Bizalommal kereshet bennünket. Prospektusát kedvező áron készítjük el, s a terv elfogadása után nyomdánkba el is készítjük! Egy helyen mindent!
 
Prospektust kapcsos tűzéssel: 40 oldalszám alatt javasoljuk
 
Prospektust ragasztókötéssel: 44 oldalszám felett javasoljuk
 
Prospektust tűzés nélkül: 4 oldalszámig javasoljuk
 

Kérjen tőlünk árajánlatot azonnal:


Név(kötelező)
Kuponkód garantált kedvezményhez

Email cím (kötelező)

Cégnév:

Számlázási cím

Telefon (kötelező)

Üzenet


 Hozzájárulok, hogy az AlphaPress nyomda aktuális akcióiról, szolgáltatásairól hírlevelet kapjak.